En el primer seminari de textos, ens hem centrat en analitzar les tendències i els reptes que es plantegen a l'educació per a la ciutadania, però cal destacar que la llei Wert suposa un obstacle per avançar en aquestes tendències i assolir els reptes; ja que Wert proposa eliminar la matèria d'Educació per a la ciutadania i dedicar més hores a la religió.
Són moltes les persones que estan en contra d'aquesta llei i com a conseqüència han sorgit diferents iniciatives per acabar amb la llei. A continuació exposo una iniciativa molt curiosa:
Un grup de professors, s'han presentat com a voluntaris per a fer classes particulars al Sr. Wert. En aquest cas, presento la classe d'Educació per a la Ciutadania.
Font: www.clasesparawert.org
Aquesta iniciativa m'ha cridat molt l'atenció, em sembla una molt bona manera de justificar i argumentar les idees en les que es sustenta l'Educació per a la Ciutadania. Tan de bo Wert estigui assistint a aquestes classes particulars.
A la pàgina web, hi trobem altres lliçons molt interesants, i que utilitzaré per a altres entrades.
No hay comentarios:
Publicar un comentario